hjälp med att gå ner i vikt Du kan släppa 5 till 10 pund vid slutet av den första veckan

gå ner ett kilo om dagen Du kan släppa 5 till 10 pund vid slutet av den första veckan

Vi har alla packat på några extra pund under vintern. Vi inser nu hur mycket tid vi spenderade inomhus snacking away, eller för mig, njuter av de söndagarna har NFL baklucka fester lett oss alla att vilja gå ner i vikt snabbt. Jag antar att jag inte skulle bli förvånad över vad några öl och några heta vingar kan göra för din mittdel. Du vet det gamla ordspråket; lätt öl betyder bara att du får dricka mer av dem. Det trevligare vädret kommer och vi vill alla se bra ut i baddräkter, shorts du heter. Så här är några tekniker du kan börja använda idag och du borde inte ha något problem att förlora det extra fem till tio pund i slutet av den första veckan. Naturligtvis kan resultaten variera. För att börja måste du genomföra en bättre ätstrategi. I en vecka ska du äta sex mindre välbalanserade måltider varje dag. Du kommer att skära ut alla söta snacks, läsk och andra läskedrycker. Dina måltider kommer att bestå av tre matgrupper, protein, kolhydrater och gröna grönsaker. Varje måltid ska bestå av en portion av varje matgrupp som nämns ovan, med en serveringsstorlek som är lika stor som din knäppta näve. Detta gör det lättare att följa och eliminera alla vägar och kalorier räknar. Kom ihåg att vi försöker gå ner i vikt snabbt. Dina proteiner ska komma från magert kött, kycklingbröst, äggvita eller äggbyte och naturligtvis fisk. Kolhydrater bör vara hela eller multigrainbröd och spannmål, brunt ris och potatis. Avsluta din tallrik med gröna grönsaker som spenat eller broccoli. Bara äta en måltid varannan och en halv till tre timmar hela dagen tills du når 6 måltider. För att göra det enklare att följa förbereda alla dina måltider för veckan i förväg, så det här är allt du behöver göra, tryck på det i mikrovågsugnen och fortsätt. Så du har nu din näringsplan för veckan, dags att sätta ihop en snabb träningsplan för att påskynda sakerna. Studier har visat att kombinera en hälsosam näringsplan (som du nu har) med motion (som jag ska ge dig) ökar viktminskningen. För din kardiovaskulära aktivitet, om du inte har tillgång till en stationär cykel eller löpband eller ett gym medlemskap, allt du behöver göra är att gå ditt grannskap. Försök att göra ca en mil och göra det i en ganska snabb takt. Du måste få den hjärtfrekvensen att springa snabbare än det normalt gör det i vila. Gör några crunches och push ups under kommersiella raster av ditt favorit-tv-program. På så sätt får du lite motion medan du tittar på TV. Nu är det kvalitets multi tasking. Tre kommersiella raster ska göra det. Där har du det! Ett näringsprogram och träningsprogram som passar alla s livsstil. Ge det ett försök i en vecka och se hur du släpper ner vikten.
hjälp med att gå ner i vikt Du kan släppa 5 till 10 pund vid slutet av den första veckan