gå ned i vikt snabbt En övning att göra om du vill gå ner i vikt snabbt och utveckla Six Pack Abs

rasa i vikt En övning att göra om du vill gå ner i vikt snabbt och utveckla Six Pack Abs

Vill du bara välja en övning som helt kommer att fungera för dina abdmoninaler? Något som är så utmanande att 4 minuter är allt som krävs för att helt suga ut din abs? Min övning att välja är bukplankor.

För dem som aldrig har försökt denna övning innan du är in för en underbar överraskning. Ja, du måste bara hålla dig i en rak plankposition, men när du är i den här positionen gör dina mage allt arbete för att hålla dig i den raka linjen. De arbetar övertid för att behålla den positionen. Att gå ner i vikt snabbt är viktigt att du slutför denna övning korrekt för att få maximal nytta och verkligen stärka din bukregion. Målet är att slutföra 4 uppsättningar av 60 sekunder varje uppsättning. För att bestämma rätt övningsintensitet låt oss börja med test 1.

1. Första testet kommer att vara för dig att få på knä och underarmar. Placera dina underarmar tillräckligt långt från knäna så att ryggen är fin och platt. Dina höfter borde inte ta hand om dina höfter pekar upp mot himlen. Det här är mycket viktigt om du vill att denna övning ska hjälpa dig att gå ner i vikt snabbt. Om du tog en linjal från dina axlar till dina höfter, skulle linjalen stämma överens med din kropp. Försök hålla den här i 30 sekunder. Gå vidare till test 2 om du kan hålla denna raka, platta position i 30 sekunder. Om du utmanas att hålla den här positionen i 30 sekunder är det här du börjar. med 4 uppsättningar av 30 sekunder vardera och när du blir starkare ökar din tid för varje uppsättning tills du når 60 sekunder för varje uppsättning.

2. Det andra testet är samma position som det första testet, utom i stället för att knäna är ankarpunkten är fötterna ankarpunkten. Underhålla den raka platta linjen ta knäna av marken så att endast fötterna och underarmarna ligger på marken. Håll igen för de föreslagna 30 sekunderna i denna raka, platta position. Din axel och höfter ska vara plana och raka som ett bräde. Att upprepa om ditt mål är att gå ner i vikt snabbt, det ska inte ligga i höfterna eller häfta. Om du passerar flytta till test 3. Om inte stanna här och slutföra 4 uppsättningar av 30 sekunder varje uppsättning. Öka varje uppsättningstid när du blir starkare till 60 sekunder.

3. Om du har passerat de två första testen är du redo för test 3. Med en stabilitetskula placerar du underarmarna på stabilitetskulen istället för på marken. Detta kommer att skapa instabilitet och tvinga dig att kontrahera dina muskler ännu mer för att upprätthålla balans och stabilitet. Om du har gjort det här så är ditt mål att börja med 4 uppsättningar av 30 sekunder och när du blir starkare arbetar du upp till 4 uppsättningar av 60 sekunder.

Du kan först finna att du inte är trött på detta eller du känner inte att muskelutmattning som du gör med andra övningar. Om du är en som känner så här, vänta tills nästa dag och se hur ont du är eller prova bara en uppsättning plankor och se hur trött dina muskler känner. Lägg till denna övning i din rutin för att gå ner i vikt snabbt och efter några månader av dessa tillsammans med en riktig carb-rotationsdiet kommer du att vara redo att visa upp din tvättbrätsmag på alla och alla.
gå ned i vikt snabbt En övning att göra om du vill gå ner i vikt snabbt och utveckla Six Pack Abs