banta med ägg En 30-dagars övning och viktminskning utmaning

mat för att gå ner i vikt snabbt En 30-dagars övning och viktminskning utmaning

Välkommen och Hej, Är du redo att gå ner i vikt? Tack för att du gav 30 dagars viktminskning utmaning ett försök. Vi kommer att försöka förlora så mycket vikt som möjligt genom att äta, utöva och sköta sig själv. Det yttersta målet med denna utmaning är att lära känna dig bättre och inte sluta. Det kan finnas dagar som du kommer att vilja sluta, men det är gratis att meddela mig och jag kommer att prata med dig. Vi kommer att lära oss om rätt ätteknik och hur man kan träna för att gå ner i vikt. Studera bekräftelser dagligen hjälper till att hålla en positiv syn på en situation.

Som alla kommer att träna rutiner: Var vänlig fråga din läkare innan du försöker börja träna rutiner eller kost. På grund av mediciner kan dieting leda till komplikationer. Två mellanmål idéer kommer att ges tillsammans med skakningar och grönsaker mottagare. En stor del av att gå ner i vikt kommer att vara delstorlek. Att veta storleken på maten och förstå att delar hjälper dig att gå ner i vikt kommer att vara det största problemet.

Idag kommer det vara det svåraste av alla dagar. Vi tar en titt på vad du äter i genomsnitt och hur du kan skära ner. Vi kommer också att prata om att starta en träningsrutin och hur man håller fast vid det.

Gör en lista över all mat du äter i en genomsnittlig vecka om du inte redan har det. Att sortera vad du äter för varje måltid och mellanmål gör det lättare i framtiden.

Vi kommer att räkna ut hur du tränar och det program vi ska göra därifrån. Inte alla kan köra en mil och göra 30 sittplatser på under en minut. Vi koncentrerar oss på dig idag. Vi behöver du veta hur många sitter upp, push ups och hur du kan göra en 12 tums steg upp rutin. Du kanske undrar varför dessa test är relevanta. Du måste ha ett byggsten för att vinna framsteg och inte förlora tro.

Att bestämma vilken typ av mat du har i huset, hjälper till att förstå vad du måste arbeta med när man gör en meny. Stickar till en låg fetthaltig och medelhög mängd kolhydrater, så att du kan gå ner i vikt men också ha energi att träna.

Nu när jag har din uppmärksamhet måste vi förstå om du vill börja idag. Om så är fallet börjar vi med långsamma träningsrutiner. Dag ett kommer att vara att sparka starta hjärtat och börja känna bränningen.

Om du tränar i ditt hus, letar jag efter en säng eller ett steg för dig att göra 2 minuter med steg. Du måste få båda fötterna att vila på ett steg eller en säng innan du går ner. När du använder trappor, gå uppför trappan utan att missa ett steg. Medan du gör denna övning, berättar du själv ‘Om 30 dagar kommer jag att ha förlorat min målvikt’. Efter de två minuterna är upp,
banta med ägg En 30-dagars övning och viktminskning utmaning
kommer du att göra den rutin som du valde att inte göra innan, eter vägg push ups eller crunches.

Om du väljer att göra väggtryck trycker du på en vinkel som hjälper till att stödja ryggen, Tryck upp som en vanlig push up och släpp ut medan du vilar bröstet på väggen. Gör tio rep (hur många du gör) och sluta sedan. Crunches är nere genom att lyfta ryggen från golvet med tre inches och sedan hålla i 2 sekunder sedan tillbaka ner.

När du börjar med dina nya träningsrutiner man behöver förstå genom att trycka på din kropp till max, kan du inte förlora maximal vikt. Bli inte ett huvud av dig själv genom att göra mer än frågat. Du kan vakna upp nästa morgon och inte vilja gå ut ur sängen, på grund av att dina muskler läker.

Jag kommer att be dig att fortsätta med den rutin som jag postade på toppen för resten av dagen. Varje timme kommer jag att behöva två minuters steg och tio reps av antingen wall push ups eller crunches.

Dina dagliga träningsrutiner ökar med svårighet. Vi kommer att sträva efter att inte göra det svårt, men också tillåta dig att göra varje rutin i ditt eget rum.

Frukost: 2 äggvita bara kryptade med en skiva engelsk muffin och kristall ljus.

Lunch: Förberedd sallad med kyckling klippt upp för den. Blanda i par crutons och vinaigrette.

Snack två. Handfull mandel eller nötter.

Nattvarden: Tonfisk på vetebröd, morötter med tesked ranch och kristall ljus.

Försök att inte äta något annat än detta. Menyn har frukt, grönsaker, proteiner och kolhydrater. Vi kan se ut att vi äter hela dagen, men på grund av träningen behöver vi höja kolhydraterna för att hjälpa till med att producera den energi vi behöver.
banta med ägg En 30-dagars övning och viktminskning utmaning