träning för att gå ner i vikt Fastställande av realistiska mål på gymmet

träningsprogram viktminskning Fastställande av realistiska mål på gymmet

Dennis Stewart känner din smärta.

I en tid då många människor satte in nya årsbeslut för att ändra sina kroppar till det bättre gjorde Stewart en personlig tränare på The Athletic Club i London detsamma inte så länge sedan.

Efter att ha varit den magra ungen på en högstadium i Niagara-området, tog Stewart ut och började hantera en snabbmatrestaurang. Han fick 100 pund på fem år och fann sig med en jätte 50 procent kroppsfett vid 23 års ålder.

Liksom de flesta som försökte framkalla förändringar i gymmet, började det inte mycket bra.

hade ingen hjälp, jag gjorde misstag 100 gånger, jag skämde mig 100 gånger (men) det är i min natur att inte ge upp. Många andra människor skulle ha, förklarade han.

kom från en liten stad utan personliga tränare, det var ingen hjälp att fråga, så allt jag kunde göra var att läsa tidningar och informationen jag läste motsatte sig annan information jag läste. Allt var verkligen förvirrande men jag fick reda på vad som fungerade för mig.

Stewarts historia, medan den är sällsynt, är inte till skillnad från massor av folk som vill träffa gymmet efter nyårsafton. Många saker tenderar att stå i vägen mellan sig och de resultat de söker.

kan stressa nog Be om hjälp, förklarade Stewart. vad folk som arbetar i gymmet är där för att fråga någon, det är ingen skam i det hela. Jag är snarare någon frågar om hjälp 100 gånger och tror att de buggar mig varje dag än (försök) något och får skada och aldrig komma tillbaka eller slösa bort tiden, få inga resultat och hata gymmet och håll dig borta för alltid.

var tvungen att ändra hur jag åt, förklarade Stewart.

ett ordstäv om att du inte kan utrota en dålig diet. Om jag spenderar tre timmar i gymmet,
träning för att gå ner i vikt Fastställande av realistiska mål på gymmet
kunde jag förmodligen bränna 1000 kalorier och jag kan få (snabbmat) efteråt och äta 2 000 kalorier värda skit och det är det där tre timmar på gymmet är bokstavligen bortkastad. Du kan inte uträtta en dålig diet, du kan inte. Att göra lite forskning och tala med någon i vetet kan göra hela skillnaden. Shedding pounds och packning på muskler är en mycket mer invecklad process än att bara gå på en löpband, i motsats till vad vissa tror.

ett realistiskt mål. Ställ inte bara ett långsiktigt mål, sätt mål som är var fjärde vecka så att du ser framsteg och du ser förändringar. Oavsett om det är genom personlig träning eller motivation med en vän när du kommer till gymmet, behöver du konsekvent träna minst tre gånger i veckan, rekommenderade Goodlife Southdale personliga tränare Chris Stapylton, och tillade att viktträning är känd för att vara mycket effektivare än kardio.

träning ger överlägset bättre resultat på en mycket snabbare tid för att hjälpa människor med varje enskilt mål det spelar ingen roll om det är viktminskning, sänker blodtrycket, minskar biverkningarna av diabetes, oavsett vad det är, tyngdsträning får dig där långt snabbare. Stapylton noterade att samma personer ofta är mest villiga att hjälpa till med en gymgymnast.

människor är rädda för alla riktigt passande människor i gymmet. De flesta av dem är de finaste människorna i världen och kommer att hjälpa någon, sa han.

I dagens värld av smarttelefoner och surfplattor verkar kontoret aldrig för långt. Strået och rörelsen speciellt under semestern är tillräckligt för att bära ut någon, men det borde inte hålla någon i form, sa Stewart.
träning för att gå ner i vikt Fastställande av realistiska mål på gymmet