tips på viktnedgång Det bästa av Super Bowl 51

rasa i vikt Det bästa av Super Bowl 51

Firsttime Super Bowl-annonsören 84 Timmer sa att dess ursprungliga annons visade vägg och avvisades för att vara för kontroversiell. Annonsen som sände under spelet visade en mamma och en dotter som reser genom Mexiko, ledde sedan tittarna att gå online för att se slutsatsen av sin historia.

Webbplatsen från företaget visade sig ha några problem, men hela annonsen var också tillgänglig på YouTube.

Platsen som läggs ut på nätet löper lite under 6 minuter och visar att byggarbetare bygger upp en struktur. Mamman och dottern visas då på en högvägg och uppträder besegrade. Som det visar sig byggde arbetarna en massiv trägrind i väggen, och modern och dotter trycker igenom den för att korsa in i andra sidan.

Annonsen slutar med orden, kommer att lyckas är alltid välkommen här.

T Mobile första annonsen på natten visar popstjärnan Justin Bieber som berättar om en historia av slutetzonen och funktioner Rob Gronkowski och Terrell Owens.

T-mobilens sista annons av natten var en fortsättning på en satiriskt rasande adstjärnig komedi Kristen Schaal i en spoof av Shades of Gray. Annonsen från tidigare i spelet hade poked roligt på Verizon, med Schaal som föreslår en man som hon älskar att träffa med överraskningsavgifter. I uppföljningsannonsen kallar Schaal Verizon kundservice, säger att hon överskred sin datagräns och frågar, ska du göra med mig? och jag ska bli straffad? stämmer i glädje när han nämner och avgifter. motverka annonsen på sociala medier genom att tweet att det verkligen var BDSM. Större täckningskarta, Förödande hastighet och Massiv kapacitet. Annons av en handelsgrupp försökte återuppmärksamma oljebilden, öppna med linjen som är din pappaolja. Annonsen visade en serie färgstarka sätt olja brukar användas, bland annat i sprayfärg och smink. Det sa att pumparna levde renare och utforskar utrymmena oväntade fraser för många som drabbade vissa sociala medier.

American Petroleum Institute säger på sin webbplats att den representerar olje- och naturgasindustrin, inklusive producenter, raffinerare, leverantörer och rörledningsoperatörer.

Koks tycktes göra ett uttalande om politiskt klimat tidigt med en annons som firar landets mångfald.

Annonsen först luftades under Super Bowl 2014 och provocerade ilska i vissa hörn eftersom den innehöll Beautiful sung på olika språk och ett skott av homosexuella föräldrar. Coke noterar att det har fortsatt att springa den vackra annonsen under större TV-evenemang och säger att det är meningen att det luftas före Super Bowl i år.

Cola är inte ensam med sitt budskap om inkludering. En NFL-annons under andra halvan kommer också att fokusera på spelkraften att förena människor oavsett deras bakgrund.

Under tiden kommer de kolsannonser som kommer att köras under spelet mindre sannolikt att generera konversation. Båda dessa är tidigare aired annonser, inklusive en som främjar sin läsk som en bra parning med mat.

Kommer Super Bowl-annonsörer att försöka sätta fans på en diet?

Inte riktigt, men ett par av annonserna ger en inblick i mat trender. Första kvartalet förväntas innefatta en plats av Avocados From Mexico, som använder fett i sin produkt. Marknadsgruppen säger att detta är det tredje året som det körs en Super Bowl-annons.

PepsiCo säger under tiden att det bara kör annonser för nollkaloridrycker. Det inkluderar en annons för sitt nya vatten på flaska, Lifewtr, som markerar PepsiCo-pushen i ett prickigare flaskvatten segment som amerikaner har skurit på traditionell sodavatten. Företaget säger att Super Bowl-halvtidsutställningen sponsras av Pepsi Zero Sugar istället för regelbundna Pepsi.

Pepsi Zero Sugar är det nya namnet för Pepsi Max. Ordet var tydligen inte det bästa sättet att förmedla att en drink har minsta kalorier.

Budweiser-annonsen med historien om sin invandrare medgrundare har redan tagit en del pre-game-uppmärksamhet. Den 60: e platsen var förutsläppt förra veckan, bara dagar efter president Trumps order att tillfälligt förbjuda flyktingar och nästan alla medborgare från sju muslimska majoritetsländer.

Anheuser Busch sa att annonsen är avsedd att vara politisk och att den började fungera på plats i maj.

Ändå erkände Budweiser vicepresident Richard Marques att det skulle vara att tro att den nuvarande politiska miljön inte brinner uppmärksamheten för annonsen. Marques tillade att Budweiser som ett ölmärke är i sig bipartisan.

Bud Light blev nostalgisk genom att ta tillbaka Spuds MacKenzie, dess talesdog från 1980-talet. Annonsen visar Spuds som ett spök som uppmuntrar en Bud Light-drinkare att gå ut med sina vänner istället för att stanna kvar.

Anheuser Busch gav också en nick till det förflutna med tidigare annons för Busch, som visade att en bergsman öppnade en burk av ölen till ljudet av det. Det var en referens till en kampanj som introducerades 1978 och varade i årtionden. Ännu en annan annons från bryggeriet för Michelob Ultra presenterade temansången även om den handlade om en lokal bar för kamratskapet i dagens fitnesscirklar.

Politiken vände upp igen i en annons för 10 hårvård, som hade kul med President Trumps berömda frisyr.

vi i fyra år av fruktansvärt hår, en voiceover stater. Tittarna berättas då att göra sin del för att ha bra hår, oavsett hundshår, bak hår eller en Mohair-tröja.

Företaget, som gör en hårvård linje, säger platsen var avsedd att samla, en frisyr i taget. president, för sin del, har sagt att hans hår är verkligt.
tips på viktnedgång Det bästa av Super Bowl 51