gå ner i vikt på 2 veckor De 3 dolda nycklarna till snabbt brinnande envis fett

motivation gå ner i vikt De 3 dolda nycklarna till snabbt brinnande envis fett

Du är smart nog för att inse att regelbunden träning och dieting hjälper dig att förlora fett, men du letar efter bättre råd, något kraftfullt men lätt att följa. Följande tips erbjuder lösningen du letade efter: Tips 1: Byt bröd, pasta, ris med frukt och grönsaker. Nej, det här är inte atkinsdieten, för att du inte undviker kolhydrater, du ersätter bara ‘typerna’ av kolhydrater du äter. Grönsaker och grönsaker ger en mycket snabb brinnande källa till kolhydrater, vilket innebär att de används av din kropp för energi i stället för att lagras och omvandlas till fett. Basiskt, genom att äta frukt och grönsaker, har du mycket energi under hela dagen. Konventionella källor till kolhydrater, såsom bröd, ris, pasta, är notoriskt långsamma brinnande kolväten, och så småningom omvandlas de till fett om de inte används fullt ut för energi. Dessutom är de flesta bröd och pasta mycket bearbetade och un nutritious, så det är inte en bra idé att konsumera dem för rätt näringsskäl anyways.Lastly är frukt och grönsaker 70 80% vatten , vilket innebär att du genom att äta dem håller dig ordentligt hydratiserad hela dagen. De är också höga i fiber och enzymer, så att de konsumerar dem hela dagen gör att fettet smälter bort. Som en allmän regel, äta minst 10 portioner frukt och grönsaker om dagen! När du vill ha något söt, ta en frukt! Don underskatta inte kraften i detta tips, det är en av de välskötta hemligheterna på fitnessmodeller, bodybuilders och kändisar över hela världen. Tipp 2: Drick minst 16 glas PURIFIED vatten per dag. Sannheten är att 8 glasögon är okej för genomsnittlig person, men om du vill bränna fett så snabbt som möjligt, kommer 16 glas att få jobbet gjort. Vatten hjälper till att överlappa dina celler, spola ut skadliga toxiner och öka din ämnesomsättning. Att använda mycket vatten gör det svårt för fett att ‘hålla fast’ i din kropp. Men det betyder inte att du kan svin ut och förvänta dig att vattnet ska spola bort allt fett. Dessutom, genom att du dricker 16 glas vatten om dagen, har du troligen vunnit ett behov av kaffe, eftersom dina energi- och koncentrationsnivåer kommer att stiga . Var försiktig, eftersom kranvatten inte är ett bra val. Helst vill du dricka renat vatten, antingen genom ett kommersiellt filter eller kokt. Din allra bästa satsning är överlägset naturligt källvatten, eftersom det har en balans av mineraler som moderens natur har perfektionerat. Boksare och idrottare dricker mycket vatten några veckor före ‘speltid’ för att bli så mager som möjligt. Tips 3: Gör 20 minuter med ljusresistensutbildning innan ditt hjärta. Om du vill bränna upp till 200% mer fett under träningsrutinen, måste du göra en lätt ökning av tyngdlyftning eller motståndsträning i ca 20 minuter. Din kropp brinner inte fett under de första 20 minuterna av träning! Det är rätt, om du kör i 20 minuter utan att göra någon övning före handen, kommer du bara att brinna glykogen, inte fett. Glykogen är energikällan som används av dina muskler. I grunden måste du höja din hjärtfrekvens i minst 20 minuter innan din kropp börjar brinna fett. Det bästa sättet att höja din hjärtfrekvens och starta din ämnesomsättning är att göra ljusmotstånd träna i ca 20 minuter före din hjärt-rutin. Vad det här gör är två saker: 1) Du bryter den 20 minuters ‘platån’ din kropp behöver börja brinna fett.2) Du ökar din metabolism 100 200%, vilket innebär att du gör din kardio / aerob rutin bokstavligen upp till två gånger mer fett. Resistance- eller tyngdsträning ökar din ämnesomsättning som ingen annan form av träning, ofta i 24 timmar eller mer. Så, din kropp kommer att brinna fett även när du sover, som dina muskler återhämtar sig över natten.
gå ner i vikt på 2 veckor De 3 dolda nycklarna till snabbt brinnande envis fett