hur gå ner i vikt bevis viktminskning tips att följa innan du går och lägger dig

fasta gå ner i vikt bevis viktminskning tips att följa innan du går och lägger dig

Vi slår vad om att du har hört hundratals viktminskningstips och tips, och det mesta har att göra med din kost och träning. Men har du hört talas om dessa smala tips att följa innan du slår ut för dagen? Jag behöver verkligen inte uppdatera din kost eller ändra din träningsplan i detta. Allt du behöver t

Vi slår vad om att du har hört hundratals viktminskningstips och tips, och det mesta har att göra med din kost och träning. Men har du hört talas om dessa smala tips att följa innan du slår ut för dagen? Jag behöver verkligen inte uppdatera din kost eller ändra din träningsplan i detta. Allt du behöver göra istället är bara att tweak din praxis före sängen och det hjälper dig att överbelasta din viktminskningsprocess.

Gulp ner ett protein skaka: Att gå efter konventionella standarder, äta före sängen är en ohälsosam sak att göra, men en ny studie har funnit att ett litet mellanmål faktiskt kan hjälpa till med viktminskning. Florida State University forskare fann att personer som drack en 150 kalori protein skaka 30 till 60 minuter före sängen kunde accelerera sin metabolism takt.

Svarta ut i rummet: Vi vet alla att användning av elektronik eller exponering för någon form av ljus på natten kan störa sömnen, och studier visar nu också att dim ljus på natten kan få dig att gå ner i vikt. Så att investera i mörkfärgade gardiner för ditt sovrum kan vara en bra affär.

Minska temperaturen på luftkonditioneringsapparaten: Enligt en annan studie fördubblades unga män som sover i kylrummen sina volymer av brunt fett en kaloriförbränningstyp av fett jämfört med när de sov i rum med högre temperaturer.

Läs också: Apple Cider Vinäger är inte bara en salladsdressing; Det är den nya åldersviktsledaren

Ställ in väckarklockan och hålla fast vid det: En studie från Brigham Young University föreslog att när kvinnor som vaknade inom ungefär samma timme långa fönster varje morgon vägde mindre än de som vaknade vid betydligt olika tider. Också på väg till sängen tidigt varje kväll på en schemalagd tid hjälper dig att vakna i tid nästa morgon.
hur gå ner i vikt bevis viktminskning tips att följa innan du går och lägger dig