middag under 500 kcal Att gå ner i vikt är inte så långt

kost för att gå ner i vikt Att gå ner i vikt är inte så långt

I strävan efter ‘Devil’s body’, som förespråkar ‘benaktig’ idag påverkar fetma både hälsan och underminerar bilden. Med det ökande antalet överviktiga populationer som deltar i träningen för att gå ner i vikt växer också. träna för att gå ner i vikt deltagare, eller följ trenden för att få trenden att ge upp halvvägs, tränade inte för att gå ner i vikt hålla fast vid det, inte som ett sätt att leva.

Övning har visat att den bästa behandlingen för förebyggande och behandling av fetma än rörelsen. Först av allt, viktminskning motion är genom att bränna kalorier, bränna av kroppsfett. Hur den feta kosten förhindrar? Forskningsarbetet är en kvantitativ kontroll. För det andra, enligt beräkningar, vill folk gå ner i vikt kg, cirka 7000 kalorier förbrukas. Gå, träna eller delta i anaerob träning som hushållsarbete, konsumtion, men bara äta i magen värme. Och för att minska ansamling av fett i kroppen, är mest effektiva viktminskning övning att delta i aerob träning.

Kallade aeroba övningar, hänvisar till de långlivade, uthållighetssporter som jogging, cykling, simning. Dessutom bör man ansluta sig till en sådan systemisk rörelse, fortsättas i mer än 30 minuter, det enda sättet att möta expanderande kardiopulmonell, accelerera ämnesomsättningen, effekterna av syre för att bränna fett. Eftersom träningsmekanismen går ner i vikt: Mänsklig rörelse energi från socker och fett. Aerob träning,
middag under 500 kcal Att gå ner i vikt är inte så långt
blodflödesfri fettsyra och glukosanvändning ökade, vilket ledde till att fettceller släppte stora mängder fria fettsyror, så att fettcellerna tunna; Överskott av blodsocker konsumeras, kan inte omvandlas till fett.

I sport kan epinefrin, förhöjning i eller epinefrinsekretion, öka lipoproteinlipasets aktivitet och accelerera triglyceridrik Chile och nedbrytningen av lågdensitetslipoprotein. Det kan minska blodlipiderna, vilket möjliggör högt lipoprotein i ökad densitet och i slutändan påskynda rollen som fria fettsyror.

Människor som ofta engagerade sig i uthållighetstrening ökade känsligheten hos muskelcellsmembraninsulinreceptor och ökad insulinbindningskapacitet hos insulin på biolys visade stark inhibering med katekolamin och tillväxthormon, det kan minska höjningen, så småningom påskynda rollen av fria fettsyror, fetma, vilande metaboliska hastighet är låg, mindre energiförbrukning. Efter ett träningssystem, funktionell nivå, särskilt förbättrad hjärtfunktion, endokrin reglering av förbättringar, fetma och metabolismnivåer, ökar energiförbrukningen.

Fetma lämplig intensitet träningspass, uppträder ofta i den normala aptitförlusten, för att begränsa kalorins intag, kroppens negativa balans av energiomsättning, vilket orsakar fett att minska.
middag under 500 kcal Att gå ner i vikt är inte så långt