hur ska jag gå ner i vikt 2018 Porsche 911 Carrera T förlorar 11 kg

gå ner i vikt snabbt och enkelt 2018 Porsche 911 Carrera T förlorar 11 kg

Världspolitik Underhållning Skvaller Filmer TV Musik Teater Konst Korsord Underhållning Bilder Horoskop Dagligen Veckovis Månads Livsstil Hälsokost Viva Spel Åsikt Bilar Köparens Guide Betygsätt Recensioner Nyhetsvisningar Foton Gallerier Omslag Annonser Utveckling: Nordkorea Stormy Daniels Ruthie Ann Miles RYSSLAND GUN CONTROL

Måndag 23 oktober 2017, 13:23

Prestanda, din fiende är vikt. Ju fler saker du packar in i en sportbil, desto tyngre blir det, och desto mer kraft behöver du för att motivera sin uppblåsta prislapp.

Därför erbjuder Porsche regelbundet lätta versioner av sina 718 och 911-modeller. Den nya 2018 Porsche 911 Carrera T kostar 11 000 dollar mer än en bas Carrera, men det rastar en hel del 11 pund från bilen.

Porsche rakar 11 pund från 911 Carrera med den nya 911 Carrera T. Men den här nya modellen handlar om mer än bara prestanda. (Porsche)

Umm, säg vad nu? Elva grand för 11 pund?

Vi vet alla att det krävs ansträngning för att gå ner i vikt, och Porsche förväntar sig att kompenseras för det. Således kostar en standard Carrera 92,150 dollar medan den nya Carrera T öppnas på 103,150 dollar när den träffar showroom i mars 2018.

Exklusiva kombinationer av mekaniska bitar och bitar

‘T’ på denna 911 Carrera s bakre ände signalerar något speciellt. (Porsche)

Sista erbjuds 1968 som ett purist alternativ till andra 911 modeller, Carrera Touring uppgår till mer än subtraktion av dess delar. Du får hårdvara på den här modellen som är valfri eller otillgänglig på basen Carrera.

Motiverad av sin dubbel turboladdade 3,0 liter 6-cylindrig motor delar den nya 911 Carrera T sin kraftverk med standard Carrera. Den genererar 370 hästkrafter vid 6.500 rpm och 339 lb. ft vridmoment från 1750 rpm till 5000 rpm. Carrera T köpare väljer mellan en 6-växlad manuell växellåda och en 7-växlad dubbelkoppling automatiserad manuell växellåda (PDK).

Ett mekaniskt bakre differentiallås är standard för Carrera T, och den manuella växellådan har ett kortare konstant växelkvot samt en förkortad växellåda stämplad med ett rött växlingsmönster. Porsche Active Suspension Management (PASM) är också standard, tappa körhöjden och stärka tuningen. Som ett alternativ är Carrera T utrustad med bakaxelstyrning, något som du inte kan få på en standard Carrera. Bilen andas genom ett vanligt sportutblåsningssystem.

Enligt Porsche anländer 60 mph i 4,3 sekunder, en kryssning snabbare än en standard Carrera, vilket kräver 4,
hur ska jag gå ner i vikt 2018 Porsche 911 Carrera T förlorar 11 kg
4 sekunder. Med PDK-överföringen och Sport Chronopaketet kör bilarna nacke och nacke i fyra sekunder.

Design tweaks överför Carrera T: s status

Lättare glas, mindre ljudisolering och tygslingar för dörröppnare gör 911 Carrera T smaklig endast till purister, vilket är som det borde vara. (Porsche)

Med tanke på bilarna ‘nära identiska prestandegenskaper, anpassar Porsche den dyrare Carrera T: s yttre styling för att säkerställa att entusiaster kan förmedla med bara en blick att de äger den ljusaste 911 i gated community.

Framsidan signalerar en annan främre spoilerlip den speciella karaktären hos den här modellen, medan dörrremsor och en stor ‘T’ på motorhuven ser till att Porschephiles vet att detta är den lättaste av dem alla. Svarta avgasuttag, Titanium Gray 20 tums hjul. och en Agate Grey-finish för SportDesign-spegelhöljen, bakre däckgrill och nomenklaturen kompletterar Carrera T: s speciella utseende. Porsche erbjuder bilen i nio utvändiga färger, nästan hälften av dem passar även för Jelly Bellies.

Inuti har Carrera T: s uppgraderade sportstolar insatser av Sport Tex snarare än läder, och inkluderar huvudstöd som är broderade med ‘911’. De har ett GT Sport-ratt med en körlägesbrytare. Allt inuti är svart, såvida inte Du anger Carrera T Interior Package, som lägger till kontrastfärg säkerhetsbälten, sy, broderi och mer.

Köparen kan välja fulla hinkstolar, vilket tar bort bilens baksäte. Bakrutan och bakre kvartglas är lättare än en vanlig Carrera, konventionella dörröppnare ersätts med tygslingor och det finns mindre ljudisolerande material. bättre älska den sonorösa sången av en platt sex motor, för att du kommer att höra mycket av det.

911 Carrera T ger mest cachet för minst pengar

Porsche-köpare som söker prestanda över status kommer att hitta den nya 911 Carrera T speciellt tvingande. (Porsche)

Porsche lägger till snöstormen av 911 modeller med den nya Carrera T, vilket ger entusiaster något speciellt att äga på vad som är ett släkting.

De faktiska prestationsvinsterna är nästan omärkliga, men det är bredvid punkten. Poseurs kommer inte att klara av den avskalade inredningen och extra kabinbuller,
hur ska jag gå ner i vikt 2018 Porsche 911 Carrera T förlorar 11 kg
vilket nästan säkerställer att få personer bortsett från Porsche-purister kommer att hoppa på chansen att äga en Carrera T .

Och det betyder i sin tur stolthet över medlemskap i en särskild klubb. Med en 2018 Porsche 911 Carrera T sittande i ditt tilldelade parkeringsutrymme gör du det klart att du har valt bilen för hur den utför mer än vad den berättar för världen om din plånbok eller statur.